Termeni si conditii

www.alira.ro este administrat de Datini de Vin SRL cu sediul în Str. Gladiolelor nr. 9b, Comuna Aliman, 907025, jud. Constanța, România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr J13/1890/21.08.2009, CUI RO25925614.

Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări ale acestor Termeni și Condiții precum și orice modificări site-ului www.alira.ro fără o notificare prealabilă. Accesând pagina Termeni și Condiții, puteti citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

Obligațiile dumneavoastră de înregistrare:

Pentru a putea cumpăra de pe www.alira.ro, trebuie să introduceți datele dumneavoastră pe website-ul nostru.

În utilizarea serviciului, declarați că veți furniza informații reale, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră.

În situația în care considerăm că această obligație a fost încălcată, ne rezervăm dreptul de a vă bloca  accesul la utilizarea serviciului, pe perioadă determinată sau nedeterminată, fară nici o notificare prealabilă.

Preț și modalități de plată:

Prețurile prezentate includ TVA (19%).

Prețul de achiziție prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției, preț la care se adaugă și costurile de livrare.

Plata produselor se efectuează în numerar/cash, la livrarea produsului sau prin credit/debit card la plasarea comenzii online.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va aparea pe extrasul de cont cu numele “achizitie Alira.ro”.

Informații privitoare la livrare:

Termenul de livrare este de maxim 3 zile lucratoare, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.

Taxele de livrare  sunt calculate cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclus și sunt calculate în funcție de locație și volum, greutate și comunicate înainte de check-out

Livrarea se face de către o societate de curierat, la domiciliul clientului, în termen de 48 de ore de la expedierea comenzii, și poate ajunge la destinație după maxim 3 zile.

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți în căsuța de observații aceste lucruri înainte de finalizarea comenzii.

În ziua în care coletul cu comanda dumneavoastră va fi expediat, veți fi inștiințat prin e-mail sau telefonic de către noi.

Coletul poate fi preluat de orice membru al familiei.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veți fi înștiințat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă dumneavoastră doriți și sunteți de acord cu acest lucru.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințati în termen de 5 ore de la primirea coletului.

Drepturile de autor (Copyright)

Întregul conținut al site-ului www.alira.ro, incluzând, texte, imagini, grafice, elemente de grafica web, scripturi și orice alte date, este proprietatea S.C. Datini de Vin S.R.L. sau a furnizorilor săi și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris a oricaror elemente de pe site-ul www.alira.ro, sau a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuală puteți folosi adresa de mail [email protected]

Politica de confidențialitate

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite fără consimțământul dumneavoastră în caz de litigii/dispute privind fraudele la plata către următorii destinatari: Băncile implicate în platile online, Organismele Internationale de Carduri și Furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii, către instituțiile abilitate.

În conformitate cu dispozițiile Legii nr.677/200, clienții noștrii au urmatoarele drepturi,:

  1. Dreptul la informare (art.12)
  2. Dreptul la acces la date (art.13) – dreptul de a obține, la cerere și în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date.
  3. Dreptul la intervenție (art.14) – dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisă și în mod gratuit, următoarele:
    1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrarilor nelegale;
    2. transformarea datelor personale nelegale în date anonime;
    3. notificarea terților cu privire la operațiunile prevăzute la lit. a) si b).
  4. Dreptul la opoziție (art.15) – dreptul de a se opune, în mod gratuit și printr-o cerere scrisă, din motive întemeiate și legitime legate de situația sa particulară, că datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări.
  5. Dreptul de a se adresa justiției (art.18) – dreptul de a se adresa justiției pentru apărarea drepturilor garantate de lege și care au fost încălcate.
  6. Dreptul de a face plângere la autoritatea de supraveghere (art.25).

Responsabilități privind produsele

S.C. Datini de Vin S.R.L. nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi facută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea produselor achiziționate prin intermediul acestui site, în alte scopuri decât cele menționate de producător. Returnarea produselor se poate efectua în conformitate cu dispozitiile OG 130/2000, iar pentru mai multe detalii vă rugăm să vizitați secțiunea “Politicã de retur“

Limitări privind utilizarea anumitor tehnici de comunicație la distantă

Art. 1. – Următoarele tehnici de comunicație la distanță necesită acordul prealabil al consumatorului:

  1. sistem automatizat de apel fără intervenție umană (automat de apel);
  2. telecopiator (fax)
  3. adresa de postă electronică (e-mail)

Art. 2. – Utilizarea altor tehnici de comunicație individuală la distanță în afara celor prevăzute la art. 1 nu este permisă dacă există un refuz manifestat de consumator.

Lista cuprinzând tehnicile de comunicație la distanță

    1. imprimat neadresat;
    2. imprimat adresat;
    3. scrisoare tipizată;
    4. publicitate tiparită cu bon de comandă;
    5. catalog;
    6. telefon cu intervenție umană;
    7. telefon fără intervenție umană (automat de apel, audiotext);
    8. radio;
    9. videofon (telefon cu imagine);
    10. videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatură sau ecran tactil);
    11. postă electronică (e-mail);
    12. telecopiator (fax);
    13. televiziune (teleshopping).

 

Litigii

Prin folosirea,vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunoștința asupra faptului că legile române vor guverna Termenii și Condițiile de mai sus și orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator și S.C. Datini de Vin S.R.L. În cazul unor eventuale conflicte între S.C. Datini de Vin S.R.L. și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare.

Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța competentă în conformitate cu legile române în vigoare.

Diverse

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsita nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni Condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.

Doar persoanele majore pot achiziționa produse de pe acest site.

Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții clientul  iși asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea din magazinul virtual www.alira.ro